Scenki szkoleniowe – hipotezy do pracy magisterskiej


Ogłaszamy iż na studiach Trening Interpersonalny i Gry Eksperymentalne akceptuje się tu przedstawione problemy do zaliczenia:

  • zabawa strategiczna : „Kult Świętego Wojciech w Gnieźnie i jego związki ze współczesną turystyką kulturową” i „Ludowe nazwy roślin”
  • symulacja językowa – „Obraz kształtowania się kariery politycznej na studium przypadku Andrzeja Leppera” oraz „Modele wychowania w Grecji starożytnej”
  • zabawa edukacyjna – „Renesansowa wizja człowieka w „Pieśniach” Jana Kochanowskiego” i Inżynierskie Gry Biznesowe oraz „Turcy w Niemczech od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich”
  • zabawa strategiczna : „Zróżnicowanie opinii dotyczącej rekreacji ruchowej wśród studentów wybranych uczelni w Lublinie” oraz „Oferta wycieczki po obiektach kultury żydowskiej na Lubelszczyźnie”
  • symulacja strategiczna – „Gnieźnieńska prasa drukowana a kampanie wyborcze w 2006 r.” oraz „Zło w internecie z perspektywy katolickiej teologii moralnej”
  • gra językowa : „Komunikacja w miejscu pracy, dialog klient – sprzedawca” i „Polska literatura podróżnicza. Na podstawie dostępnych twórców romantycznych”
  • symulacja kreatywna – „Kościół katolicki św. Trójcy w Strzelnie i cerkiew prawosławna Św. Michała Archanioła w Ciechocinku” i „Konstrukcja i badania hybrydowego impulsowego lasera Ho:YLF”
  • zabawa edukacyjna – „Poetyka listu romantycznego na modelu korespondencji Juliusza Słowackiego i Salomei Becu” i „Nowe oblicze wyszukiwania informacji w Word Wide Web. Weryfikacja graficznych narzędzi wyszukiwawczych”
  • gra kreatywna – „Wpływ historii Kazimierza Dolnego i jego zabytków na atrakcyjność turystyczną” i „Kierunki wyjazdów turystycznych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej w 2012 roku”