Gry komunikacyjne – zagadnienia do pracy dyplomowej


Informujemy iż na programie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Eksperymentalne akceptujemy następujące tematy do prezentacji zaliczeniowej:

  • zabawa decyzyjna – „Wierzenia Wikingów” i „Miejsce Polski w procesach globalizacyjnych”
  • zabawa edukacyjna : „Recepcja sztuki antycznej w architekturze Gniezna od XVIII do XXI wieku” i „Hierofania w religii chrześcijańskiej ikony i relikwie jako materialny nośnik wiary”
  • gra strategiczna – „Seksualizm w reklamie – odzwierciedlenie czy kreacja wartości kulturowych” i Projektowe Gry Biznesowe oraz „Kulturowe uwarunkowania rozwoju turystyki w powiecie lubartowskim”
  • zabawa decyzyjna : „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia” i „Ikony popkultury w kulturze masowej”
  • gra językowa – „Wpływ telewizji na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia” i „Udział prasy w kształtowaniu mentalności społecznej Polaków”
  • gra biznesowa – „Opracowanie algorytmu oceny jakości obrazu termograficznego” i „Opactwo cysterskie w Lądzie nad Wartą jako cel europejskiej turystyki kulturowej”
  • gra biznesowa : „Manipulacje i perswazja w dyskusjach publicznych. Ujęcie porównawcze” i „Opracowanie metodyki pomiaru kontrastu obrazu interferencyjnego w układach czujników światłowodowych z lokalizacją miejsca zaburzenia”
  • symulacja lingwistyczna – „Obraz przemocy w kinie współczesnym” i „Działalność dobroczynna w pierwszych wiekach chrześcijaństwa”
  • gra komunikacyjna – „Narodowe dziedzictwo kultury: jego ochrona w Polsce i Unii Europejskiej” oraz „Kobieta w społeczeństwie polskim XVI – XVIII wieku”