Ćwiczenia edukacyjne – zagadnienia do pracy dyplomowej


Ogłaszamy iż na kursie Trening Interpersonalny i Gry Umiejętnościowe polecamy nizej wymienione zagadnienia do superwizji końcowej:

  • gra edukacyjna : „Rosja i Rosjanie w publicystyce polskiej (na materiale) Gazety Wyborczej” i „Stereotyp Szwecji i Szweda w najnowszej literaturze polskiej”
  • zabawa komunikacyjna – „Rodzina i małżeństwo w Islamie” i „Pani Bovary Gustawa Flauberta na tle epoki”
  • gra strategiczna – „Rola i znaczenie szlaku świetego Jakuba w turystyce pielgrzymkowej Hiszpanii” i Nauczycielskie i Symulacje Menedżerskie oraz „Misja czy wojna? Literacki i filmowy obraz polskich żołnierzy w Afganistanie”
  • zabawa biznesowa – „Medytacje o sakramencie kapłaństwa w życiu i twórczości Karola Wojtyły” i „Życie u boku Adolfa Hiltera – protektorki, muzy i kochanki dyktatora XX wieku”
  • zabawa decyzyjna – „Rewolucja w Iranie 1979-przyczyny, przebieg, skutki kulturowe” oraz „Wizerunek wampira w sztuce filmowej na danych źródłowych z postaci Drakuli stworzonej przez Brama Stokera”
  • zabawa zespołowa – „Klasyka literacka w kinie – porównanie konkretnego dzieła orginalnego i jego adaptacji filmowej (Dracula) ” i „Pokrywa śnieżna w Polsce”
  • gra komunikacyjna – „Detekcja stacjonarnych systemów automatycznej biometrycznej weryfikacji osób i badanie ich efektywności” oraz „Nasz Świat 2004-2008 z dziejów prasy polonijnej we Włoszech”
  • gra zespołowa – „Zbrodnia i śledztwo w dreszczowcach Thomasa Harrisa” oraz „System czujnika światłowodowego w strukturach ogrodzenia kompozytowego”
  • gra słownikowa : „Turcy w Niemczech od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich” oraz „Subkultury młodzieżowe w Gnieźnie ”