Symulacje kreatywne – tematy do pracy magisterskiej


Potwierdzamy iż na kursie Trening Kreatywny i Symulacje Doświadczalne zezwala się na poniższe zagadnienia do superwizji końcowej:

  • zabawa decyzyjna – „Kultura, Polska i Polacy w twórczości Kazimierza Staniszewskiego” oraz „Polisemiotyczność reklamy Poczty Polskiej”
  • gra językowa – „Wspołczesny medialny wizerunek mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce” oraz „Pasywne elementy światłowodowe dedykowane do czujników modalmetrycznych”
  • gra językowa : „Strategia reklamowa rodzinnej firmy usługowej” i Andragogiczne Symulacje Szkoleniowe oraz „Komunikacja w związku bliskim – partnerskim ”
  • gra biznesowa : „Promocja miasta Gniezno przez sport” oraz „Reinterpretacje homeryckiego mitu o Odysie w „Penelopiadzie” Margaret Atwood”
  • zabawa menedżerska : „Zróżnicowanie parowania na terenie Polski” oraz „Czego boi się współczesny człowiek? Refleksje o kondycji egzystencjalnej na podstawie seriali telewizyjnych”
  • gra kreatywna : „Rodzina i małżeństwo w Islamie” i „Bułgarskie fascynacje Polaków na przestrzeni wieków”
  • zabawa zespołowa : „Anglicyzmy w prasie młodzieżowej” oraz „Rola sloganu w reklamie”
  • gra decyzyjna – „Językowy obraz współczesnego wesela polskiego” i „Klasyka literacka w kinie – porównanie konkretnego dzieła orginalnego i jego adaptacji filmowej (Dracula) ”
  • gra menedżerska : „Koncepcja miłości romantycznej na podstawie obserwowanych utworów literackich” oraz „Literatura dla dzieci”