Symulacje edukacyjne – hipotezy do zaliczenia


Zawiadamiamy że na programie Edukacja Innowacyjna i Gry Integracyjne dopuszcza się nizej wymienione zagadnienia do superwizji końcowej:

  • symulacja zespołowa – „Czego boi się współczesny człowiek? Refleksje o kondycji egzystencjalnej na podstawie seriali telewizyjnych” i „Misja czy wojna? Literacki i filmowy obraz polskich żołnierzy w Afganistanie”
  • zabawa strategiczna : „Synteza serwisów sportowych w WWW i ich wpływ na architekturę informacji w sieci” oraz „Cmentarz żydowski w Warcie nad Wartą. Współistnienie kultur, zagłada, pamięć”
  • symulacja menedżerska – „Oblicza przemocy we współczesnym thrillerze filmowym” i Symulacje Menedżerskie i „Turcy w Niemczech – od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich”
  • symulacja edukacyjna – „Zarządzanie projektem kulturalnym na szczeblu samorządu terytorialnego w świetle prawodawstwa polskiego oraz Unii Europejskiej” oraz „Sceny biblijne w ikonach prawosławnych”
  • gra biznesowa : „Tro Breizh – szlakiem siedmiu świętych” oraz „Wizerunek artysty w powieściach Ignacego Witkiewicza”
  • symulacja edukacyjna : „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia” i „Kobieca cielesność na łamach czasopism luksusowych – perspektywa piękna i brzydoty”
  • gra edukacyjna – „Semiramida Pólnocy czy demon zła? Wizerunek polityczny Katarzyny II” oraz „Bohaterowie powieści kryminalnych Agathy Christie i Georgesa Simenowa”
  • gra kreatywna – „Projekt obozu młodzieżowego z elementami surviwalu” oraz „Pozytywistyczny spór o kształt powieści”
  • zabawa słownikowa : „Miłość i erotyka w kulturze popularnej. Rozważanie w oparciu o filmy sensacyjne” oraz „Semiramida Pólnocy czy demon zła? Wizerunek polityczny Katarzyny II”