Ćwiczenia kreatywne – problematyka do egzaminu


Informujemy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Szkoleniowe akceptujemy następujące publikacje do prezentacji zaliczeniowej:

  • zabawa biznesowa : „Medialne obrazy przemocy wobec dziecka” i „Usługi oferowane przez „pływające hotele” linii Cunard”
  • symulacja strategiczna : „Dziennikarstwo internetowe w dobie cywilizacji medialnej” oraz „Małżeństwo w starożytności chrzescijańskiej”
  • zabawa lingwistyczna : „Postać starego ojca i królewicza w baśniach i legendach” oraz Symulacje i „Kobieta w islamie z punktu widzenia i ocen religii chrześcijańskiej”
  • gra lingwistyczna : „Żandarmeria Wojskowa. Struktura zadania prawne sspekty funkcjonowania” oraz „Honor i jego znaczenie w islamie na studium przypadku wybranych aspektów życia religijnego i rodzinnego”
  • gra zespołowa – „Gniezno i powiat gnieźnieński. Tożsamość kulturowa a współczesne kierunki rozwoju” i „Wizerunek mężczyzny w reklamie”
  • zabawa komunikacyjna : „Uniwersalne prawdy bajki. Rola Ignacego Krasickiego w rozwoju gatunku” oraz „Cmentarz żydowski w Warcie nad Wartą. Współistnienie kultur, zagłada, pamięć”
  • gra językowa : „Prawo do ochrony życia w Polsce na tle europejskim” oraz „Walory krajoznawcze województwa podlaskiego”
  • zabawa słownikowa : „Kobiecość w filmach Pedra Almodóvara” oraz „Tezy moralne w tekstach hip-hopowych”
  • symulacja kreatywna – „Zamek krzyżacki w Malborku. Historia a współczesna przestrzeń kulturowa” i „Ćwierćwiecze katastrofy czarnobylskiej (media przestrzeń radiów i mitów)”