ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: stworzyć studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy fragmentów z jednego z następujących filmów:
Gorzkie gody; Roman Polański
The Hurt Locker. W pułapce wojny; Kathryn Bigelow, Eureka; Shinji Aoyama
Siódmy kontynent; Michael Haneke
Czas zdrady; Wojciech Marczewski, Wizje Europy; nowele
Silent Hill; Christophe Gans
Step Up – Taniec zmysłów; Anne Fletcher, Memento; Christopher Nolan
Porno; Marek Koterski, Dzieci niebios; Majid Majidi
Drobne Cwaniaczki; Woody Allen
Arachnofobia; Frank Marshall, Ściśle tajne; David Zucker, Jerry Zucker
Gothika; Mathieu Kassovitz
Kevin sam w domu; Chris Columbus
SYMULACJA NR 3: przygotować muzyczną grę team building na koncepcji tekstu do wybranego z poniższych przebojów:
Led Zeppelin, Led Zeppelin II, Dżem, Detox
Megadeth, Countdown To Extintion, Clash, The, The Guns Of Brixton, Blues Project, The, Live At The Cafe Au Go Go
Led Zeppelin, Led Zeppelin II, Marillion, Fugazi, Sting, …Nothing Like The Sun
Kinks, The, Artur Or The Decline And Fall Of The British Empire
ZAGADNIENIE NR 3: – Kwestia poprawnego przedstawiania niejasnych instrukcji. Opracować zrozumiałą dla dzieci ulotkę użytkowania jednej zwymienionych tutaj leków:
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
36.0, Leki moczopędne – tiazydowe i sulfonamidowe
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
190.0, Leki stosowane w leczeniu uzależnień
39.0, Leki beta-adrenolityczne – nieselektywne – do stosowania doustnego
33.1, Leki rozszerzające naczynia krwionośne – organiczne azotany – trójazotan glicerolu – do podawania doustnego
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA