Zadanie domowe – andragogika – przedmiot nauki symulacyjne


ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: stworzyć studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy fragmentów z jednego z następujących filmów:

  • Gorzkie gody; Roman Polański
  • The Hurt Locker. W pułapce wojny; Kathryn Bigelow, Eureka; Shinji Aoyama
  • Siódmy kontynent; Michael Haneke
  • Czas zdrady; Wojciech Marczewski, Wizje Europy; nowele
  • Silent Hill; Christophe Gans
  • Step Up – Taniec zmysłów; Anne Fletcher, Memento; Christopher Nolan
  • Porno; Marek Koterski, Dzieci niebios; Majid Majidi
  • Drobne Cwaniaczki; Woody Allen
  • Arachnofobia; Frank Marshall, Ściśle tajne; David Zucker, Jerry Zucker
  • Gothika; Mathieu Kassovitz
  • Kevin sam w domu; Chris Columbus

    SYMULACJA NR 3: przygotować muzyczną grę team building na koncepcji tekstu do wybranego z poniższych przebojów:
  • Led Zeppelin, Led Zeppelin II, Dżem, Detox
  • Megadeth, Countdown To Extintion, Clash, The, The Guns Of Brixton, Blues Project, The, Live At The Cafe Au Go Go
  • Led Zeppelin, Led Zeppelin II, Marillion, Fugazi, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Kinks, The, Artur Or The Decline And Fall Of The British Empire

    ZAGADNIENIE NR 3: – Kwestia poprawnego przedstawiania niejasnych instrukcji. Opracować zrozumiałą dla dzieci ulotkę użytkowania jednej zwymienionych tutaj leków:

  • 40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
  • 36.0, Leki moczopędne – tiazydowe i sulfonamidowe
  • 186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
  • 190.0, Leki stosowane w leczeniu uzależnień
  • 39.0, Leki beta-adrenolityczne – nieselektywne – do stosowania doustnego
  • 33.1, Leki rozszerzające naczynia krwionośne – organiczne azotany – trójazotan glicerolu – do podawania doustnego
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA